یکی از کارایی که خیلی ازش لذت می برم اینه که وقتی بارون میاد پنجره اتاقم رو باز کنم و برم کنارش وایسم ، در حالی که دارم به آهنگایی که از همه بیشتر دوسشون دارم گوش می دم ،کمی به بیرون پنجره خم شم و شهر رو که داره دوش آب سرد می گیره چند دقیقه ای نگاه کنم ، اگه رعد و برقهای شدیدی هم در کار باشن که چه بهتر ... تا حالا نشده بارونی شروع شه و من توی اتاقم باشم و این کار رو نکنم!

پ.ن : تصمیم خیلی مهمی گرفتم که دارم روی جزئیاتش فکر می کنم .. ولی همین که جرات کردم آینده ام رو برای اولین بار طور دیگه ای ببینم خیلی هیجان انگیزه. :دی

6 Responses to "ب مثل باران ، ت مثل تصمیم"

  1. Hasti Says:

    یا مثلا "ه مثل هستی" !! :دی
    در مورد پستتم کاااااملا باهات موافقم! :)
    پ.ن. فعلا برو تمرینای هیجان انگیز مظفری جون رو حل کن! بدو بینم! ;))

  2. CyanC Says:

    اینجا چه هیجان انگیزه هربار میایم یه شکله، اول فکر کردم اشتباه اومدم :))

    من از بارون فقط بوی خاک خیس خورده اش رو دوست دارم... خیلی علاقه ای به خیس شدن ندارم :p

    امیدوارم بهترین تصمیم رو گرفته باشی :D

  3. Mehrsa Says:

    CyanC : are man kollan enghad ghaleb avaz mikonam ta ehsase rezayat konam :)) fek konam hala halaha edame dare in taghir :)) be ham rikhte ke nemibinish?:D

    albate dost nadaram mooshe aab keshide sham :Dvali ye kam khis shodano badam nemiad :D

    manam omidvaram :)..

  4. hessan Says:

    poste omidvar konandei bood :) man baroono too mashin doost daram. kolle shisheha hamin joor az ab moj bezane to hich jaro nabini.

  5. Mehrsa Says:

    are be sharti ke too jadeye najoor nabashi khoobe :D

  6. حسان Says:

    na khob nabayad rah beri ke. kenare jadde bayad vaysi :D

Post a Comment